poniedziałek, 24 października 2016

BOMBKI TURA II - BOŻE NARODZENIE 2016 (decoupage) I WYNIKI LOSOWANIA CANDY

Witajcie! Jestem już po imprezach :) i po weselichu i po chrzcinach. Fajnie było ale się skończyło i pora stanąć na nogi. Dziś pokażę wam kolejne bombki wykonane techniką decoupage, które zrobiłam znów na zamówienie iiiiii podam wynik losowania mojego candy :) w ostatnich dniach zrobiłam wiele rzeczy ale nie mogę ich wszystkich zdradzić w jednym poście, więc będę was męczyć codziennie :) 



... a teraz przystąpmy do wyników losowania :)

oto lista osób biorących udział w candy:

1.Cytrulina
2.Ula K
3.Quillingowa mama (zakątek pomysłów)
4.Carpediem
5.Julianna Piasta
6...z minionej epoki
7.Ruda
8.Anna Gerszendorf
9.Aszka
10.Kicikicitata
11.Zaklęta igiełka
12.Sylwia S
13.Małgorzata Żółtek
14.Teresa57
15.Sylwia Fallopia
16.Zaplątane nitki - Magda
17.Ewa Gil
18.Agnieszka Madejska-Kowalska 
19.Brodziszek
20.Mika -Zapach dnia
21.Alojka
22.Agnieszka Wardzińska
23.Bożena G
24.Maria Butt
25.Anita T
26.Raeszka
27.Kufer inspiracji
28.Anko - Rękodzieło z nici i szmatek

uwaga!!!!!!!!!!!!


4!!!!!!! - Carpediem klik

GRATULUJĘ :) proszę o kontakt : kasiullllaaaa@gmail.com  

Dziękuję WSZYSTKIM za udział w mojej zabawie i zapraszam niebawem na świąteczną rozdawajkę. 

29 komentarzy:

  1. Przepiękne bombki! Podziwiam! Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki cudne. Na więcej czekam z niecierpliwością:)
    Dziękuję za zabawę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bombek ! Pracowita pszczółka jesteś :)
    Gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Carpediem a Tobie dziękuję za zabawę. Bombki obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zorganizowanie zabawy💐
    Bombki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombki, dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne bombki! czekam na kolejne posty :D
    gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę , wielka robota u ciebie , piękne bombki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bombki :) Gratuluję :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne bombeczki :) Ja też się muszę za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te bombki - nie mogę oderwać oczu...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie bardzo piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombki piękne,będą wspaniałą świąteczną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombki cudowne, gratuluje zwyciezczyni candy dziekuje za zabawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne bombki :) U nas też już się zaczął sezon bombkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne bombeczki stworzyłaś, miło popatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bombka z Mikołajem co czyta listę jest cudowna :D przepiękne wszystkie.
    Gratuluję wyników Candy :D u mnie niedługo też coś będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko! Pierwszy raz wygrałam jakieś candy! Dziękuję serdecznie :) Ostatnio przez problemy życia codziennego musiałam zniknąć na chwilę z blogowego świata, a tu taka niespodzianka! Strasznie się cieszę :)))
    Adresik poślę wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, a moją faworytką mniejsza z gwiazdą betlejemską. Dziękuję za zbawę i gratuluję Carpediem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu śliczne bombeczki, bardzo fajne motywy świąteczne, ja aktualnie szukam serwetek i jakoś klops w tym sezonie nic ciekawego nie ma. Dzięki za zabawe i gratulacje dla zwycięzczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda piękna i wykonana z mega starannością. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń