niedziela, 30 października 2016

HERBACIARKI I CHLEBAK (decoupage)

Dzień dobry w niedzielę. Jak wam mija dzień? ja byłam w lesie ale mało grzybów, więc starałam się nie zasiedzieć :) Najgorsze jest to, że pogoda płata figle i jest często pochmurnie a dzień coraz krótszy i nawet nie mam kiedy zrobić porządnych zdjęć. Czasami nawet nie mam kiedy, bo jak coś zrobię na zamówienie a nawet nie zamówienie to natychmiast zostaje sprzedane i jak w przypadku fioletowej herbaciarki zdjęcia robiłam w pracy na biurku, bo pani która ją zobaczyła już nie chciała oddać :))) a co do drugiej herbaciarki to została stworzona na zamówienie i stoi na plebani u księży :) zdjęcia również takie sobie bo robione już wieczorem i kolory lekko odbiegają od rzeczywistych. Tak samo w przypadku chlebaka, który również był zamówiony przez koleżankę i tak samo pogoda i pora nie rozpieszczała wówczas do zdjęć i myślałam, że je powtórzę ale koleżanka zaraz odebrała zamówienie i cieszę się, że w ogóle jakieś fotki zrobiłam. 




Zdjęcie robione tel więc wdać, że szału nie ma ale lepsze takie niż żadne. 
...a teraz chlebak, który bardzo mnie stresował :)


15 komentarzy:

  1. Nic dziwnego,że wyrywają Ci te herbaciarki bez mała z rąk. Są cudnej urody, ale makowy chlebaczek...bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, choć najbardziej w oko wpadła mi fioletowa herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) a tak skromnie zapytam czy byłaby możliwość zamówienia u Ciebie takiej herbaciarki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, szczególnie pierwsza herbaciarka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Bardzo lubię twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace! Chlebak przecudny

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! świetne te metalowe okucia przy pierwszej herbaciarce - dodają wiele uroku do tego obrazka na wierzchu :D
    a fioletowa... nie dziwie się że już Pani nie chciała oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutkie prace. Moim achom i echom nie ma końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede mną praca z chlebakiem więc chętnie podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń