niedziela, 6 listopada 2016

HAFTOWANE WORECZKI NA LAWENDĘ I NIE TYLKO (haft krzyżykowy)

Woreczki.....hm..... a tak mi się wdarły między świąteczne wyczyny. Miałam zamówienie na haftowane woreczki i musiałam się szybko uporać żeby nie zaniedbywać zamówień bombkowych :)
Woreczki haftowane krzyżykami na kanwie 14ct lnianej, a następnie naszyte na len i z dodatkiem koronek bawełnianych i charmsów powstały woreczki po brzegi wypełnione aromatyczną lawendą. Mam nadzieję, że ich właściciel będzie zadowolony. 


19 komentarzy:

  1. Cudowne, piękne, śliczne itd. itd. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne woreczki -bardzo lubię lawendowe motywy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lawendę i wszystkie lawendowe motywy! świetne woreczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne woreczki, bardzo kobiece:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Piękne i uroczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne woreczki. Na pewno wybornie pachną.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplecik! Nowy właściciel z pewnością będzie zadowolony! Piękne są! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne woreczki. Oczami wyobraźni widzę je leżące w szafie na górze idealnie wyprasowanej i równiutko ułożonej pościeli ach... lubię takie piękne detale nadające indywidualny charakter wnętrzom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka. Och ciekawe kiedy moje w końcu powstaną. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak mi się marzą takie woreczki, ale nigdy nie mam czasu nic wyszyć, a tym bardziej zszyć. A Ty stworzyłaś takie cudeńka. Ta lawendowa dziewczynka to mój faworyt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń