poniedziałek, 17 października 2016

CHUSTECZNIKI MIX KOLORÓW (decoupage)

Dobry wieczór. Ja jak zwykle wieczorową porą do was przychodzę, ponieważ w dzień masę innych rzeczy robię tak jak dziś - chlebak :) pokażę wam jutro, bo to mój pierwszy chlebak na zamówienie. Tymczasem dziś prezentuję chusteczniki, które wykonałam na zamówienie i które poszły już w Polskę. Każdy na specjalne życzenie. Lowam robić chusteczniki <3
 

... ten akurat robiony w nocy i zdjęcie odbiega od realnych kolorów odrobinę.


24 komentarze:

  1. Przy takim chusteczniku to katar na pewno szybciej mija:D
    Piękne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cudne! Wszystkie :) pięknie tworzysz, zawsze z przyjemnością tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeñka, jeden ladniejszy od drugiego, wlasciciele z pewnoscia super szczesliwi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie chusteczniki są przepiękne! Jakbym miała wybrać tylko jeden - to zdecydowanie ten z bzami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Ten w konwalie jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne są te Twoje chusteczniki, wszystkie bez wyjątku!
    pozdrawiam, Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! Bzowy chwycił mnie za serducho, a zaraz po nim różany( ostatni jaki prezentujesz)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne :) Ale mi najbardziej podobają się te z bzem i konwaliami :)

    Zapraszam do mnie: bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podoba pierwszy i ostatni . Z takim cacuszkiem katar nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie sa piękne! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne, idealnie dobrane kolory. Małe dzieła sztuki rękodzielniczej

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne i dopracowane prace. Najbardziej podoba mi się chustecznik z bzem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe , wszytkie takie dopracowane w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi się bardzo podobają :) Mają śliczne wzory i wspaniałe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wszystkie jednak mój faworyt to pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są, pięknie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne, świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne chusteczniki, mi najbardziej spodobały się ostatnie dwa. Nowi właściciele będą zachwyceni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ładnie! Ostatni najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne !!! Chyba ten z różami najbardziej mi się podoba, super !!!

    OdpowiedzUsuń