niedziela, 16 października 2016

PUDEŁKO ŚWIĄTECZNE, PREZENTOWE - BOŻE NARODZENIE 2016 (decoupage)

Dobry wieczór! Dziękuję wszystkim za komentarze w poprzednim poście i dziękuję za odwiedziny mojego bloga. U mnie już świątecznie, ponieważ nadal działam z zamówieniami, których otrzymałam mnóstwo i bardzo mnie to cieszy :) Pudełeczko również się sprzedało ale dobrze, że zdążyłam zrobić fotki. Bo czasami bywa tak, że coś zrobię i nie mam zdjęć :( 
.... a co do pudełeczka to jest to drewniane pudełko 10cmx10cm, wykonane techniką decoupage, użyłam też bejcy, dekorów ze sklejki i wyszło iście świąteczne :) póki co nadal grzebie się w bombkach, chustecznikach i xxxx metryczki na poduszki. 
Po dodaniu zdjęć na FB, dostałam kilka pytań odnośnie pierników ze zdjęcia :) czy je sama piekłam? - tak, są to piernika z ubiegłego roku (robię zawsze 3 porcje i część odkładam do zdjęć i stroików) a oto przepis na moje pierniki klik



..zrobiłam również takie serca w niezapominajki na choinkę, serca są dwustronne.


... iii serwetnik (mój pierwszy, bez szału)


20 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko i świetny blog, właśnie go odkryłam i wszystko mi się tu u Ciebie bardzo podoba. dodam go sobie do obserwowanych :)
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko, serducha urocze, serwetnik rewelacja. Widać, że uwielbiasz technikę deco;) Wszystko bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu Twoje prace jak zwykle są zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iscie swiatecznie u Ciebie, pudeleczko sliczne jak i pozostale prace. Serwetnika pozazdroscic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. prace piękne, ale ja się kocham w serduszkach i te są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne pudełeczko ,Kasiu gdzie mozna kupic Twoje cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie :) online :) niektóre rzeczy mam od ręki a na niektóre trzeba czekać, ponieważ ku mojemu MIŁEMU zaskoczeniu mam wiele zamówień na różne rzeczy ale bombki i chusteczniki najbardziej :)
      Część moich prac można też kupić w sklepie W Ramach Sztuki w Zamościu na Bazyliańskiej :)

      Usuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe słowa, komentarze, odwiedziny i docenienie moich prac :)pozdrawiam serdecznie i ślę moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znów zachwycasz swoimi perfekcyjnymi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalne :** a z przepisu skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te niezapominajki są przeurocze !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne pudełeczko. Technika co prawda dla mnie zupełnie niepojęta, ale efekt zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń