piątek, 11 listopada 2016

ŚWIĄTECZNE CANDY U KATERINA&SZTUKA

Witam w mojej zabawie :) tym razem w świątecznej rozdawajce z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Przygotowałam dla Was kilka przydasi, które może wpadną wam w oko. Chętnych zapraszam do zabawy :)

ZASADY:
 1.Dodaj komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w candy.
2. Dodaj baner podlinkowany do tego posta na pasku bocznym swojego bloga 
3.Udostępnij ten post na swoim blogu w odrębnym poście.
4.Dołącz do grona moich obserwatorów na blogu, jeżeli jeszcze nie jesteś jednym z nich.
5.Wysyłka tylko na terenie Polski
6.Zabawa trwa do 1 grudnia 2016 do godziny 23:59, losowanie nagród i ogłoszenie wyniku 2-3 grudnia 2016
Zapraszam do wspólnej zabawy :)
  

W skład nagrody wchodzą:
- filc dekoracyjny motywy świąteczne 4szt
- kule styropianowe 8cm, 3szt
- wianek wiklinowy
- bombka wykonana przeze mnie techniką decoupage ze stojakiem (10cm)
- aniołek z gipsu
- drewniana ramka
- komplet zawieszek świątecznych 
- świąteczne wstążki (1m każda) 4 wzory
- drewniany dekor- wesołych świąt
 

44 komentarze:

  1. No i natychmiast się zgłaszam, banerek już na pasku bocznym, a i zaraz w odrębnym poscie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna i to nawet bardzo :) tylko jeszcze muszę się nauczyć dodawać baner na blogu, bo w blogowaniu to ja raczkuję jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zgłaszam. Super nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromną przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zabawy. Link do posta z candy: http://kawerno.blogspot.com/2016/11/swiateczne-candy-u-kateriny.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się zgłaszam, banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dołączę do zabawy - piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się zgłaszam, już pisze posta i wklejam banerek u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To, ja stanę w kolejeczce po cichu :**, lecę pisać post i banerek wieszać :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pragnę :) http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością ustawię się w kolejce, obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełniłam wszystkie warunki :) Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Post już dodałam, walczę z banerkiem i jestem obserwatorem, no i właśnie piszę komentarz, więc zgłaszam się do mojego pierwszego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja tez się zgłaszam , chociaż mieszkam za granicą, ale adres w Polsce też posiadam :).
    Prześliczne prezenty :) , może się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne świąteczne candy,zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności prezenty, oczywiście chcę!!!
    post na blogu - http://barbaratoja.blogspot.com/2016/11/swiateczne-candy-u-kateriny.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczności, więc chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam chęć udziału w zabawie :) Wszystkie zasady już spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłaszam po takie wspaniałości =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe cukiereczki oferujesz. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Może w końcu los się do mnie uśmiechnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję do kolejki.Posiadam krajowy adres. http://gosiazoltek.blogspot.ie/2016/11/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię zabawy więc chętnie wezmę udział :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne nagrody przygotowałaś! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Banerek wisi na pasku bocznym a post o Twojej zabawie jest tutaj: http://cytrulina.blogspot.com/2016/11/swiateczne-candy-u-kateriny.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią wezmę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały zestaw i bardzo kusi, dlatego i ja dołączam do zabawy:) Pozdrawiam i zapraszam na urodziny mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę osób przybywa, co mnie bardzo cieszy bo to by znaczyło, że nagroda się podoba :)Będę trzymała kciuki za każdego z osobna. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z ogromną przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Cudownymi prezentami chcesz nas obdarować:)
    Banerek na pasku i w odrębnym poście już umieściłam, obserwuję jako kicikicitata.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie nagrody przypadły do gustu dlatego biorę udział w Twoim candy, a banerek znajdziesz tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/. Zwłaszcza ta wykonana przez Ciebie bombka dekupażowa mi się marzy. Przepiękne je tworzysz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bawię się ;) Nagroda wspaniała! <3

    Obserwuję jako: Sabina eM
    Banerek: https://123binka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasieńko... wiesz, że od dawna zauroczona jestem Twoimi pracami. Już nie raz pisałam, że to, co tworzysz, to jest Sztuka przez duże S! :D
    Z dużym poślizgiem czasowym, ale w terminie ;) staję i ja w dłuuugiej kolejce chętnych. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Blog obserwuję od dawna, banerek już na swoim miejscu, post również udostępniony :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne nagrody, więc z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się w kolejce!!! Śliczne prezenty. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy i mam cichutką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja ustawiam się w kolejce, po cichutku licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. banerek wisi u mnie cały czas a widzę ,że się nie wpisałam stoję więc na końcu ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj jakie cudeńka , z chęcią dołączę do zabawy , bo kusisz tymi cudeńkami bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję grzecznie w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja się zgłaszam jako świeżak w temacie Candy :) nagrody super, szczególnie bombka przypadła mi do gustu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się do Candy. To moje pierwsze. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochani moi, to już ostatnie godziny mojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prawie przegapiłam :) Oczywiście dopisuję się do tej długiej kolejki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń