sobota, 1 października 2016

BOX, PUDEŁKO ŚLUBNE - PAMIĄTKA, PREZENT (decoupage)

Jeszcze jeden post mam dziś, tym razem o tematyce ślubnej :) pudełko jest w kształcie książki, otwierane, pomalowane farbą akrylową białą i złotą, dodatkowo przykleiłam perły i serce z transferem imion pary młodej. Pudełeczko zrobiłam dla siebie a dokładnie - od siebie, bo to ja niebawem będę na weselu u Anity i Patryka :) Mam nadzieję, że pudełko się spodoba i w jakimś celu przyda na długie lata, choćby na przechowywanie skarbów ślubnych np kartek itp.. Takie pudełeczko było dla mnie dużym wyzwaniem od pomysłu po wykonanie i bywało pod górkę i kilkanaście godzin poświęciłam ale warto było i jestem zadowolona z efektu finałowego :) tylko że do zdjęcia goździki musiałam kupić, bo białych róż nie było, szkoda :(


Chętnie wykonam takie lub inne pudełka ślubne na zamówienie. Koszt od 50zł do 100zł, zależy od wielkości pudełka i użytych materiałów, szczegóły na priv...

8 komentarzy:

  1. Piękne pudełko...wspaniałe na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudełko, młodzi będą mieli fajną pamiątkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim :) łatwe ono dla mnie nie było ale nie poddałam się a teraz nabieram doświadczenia i nauczyłam się na kilku błędach jak uniknąć ich na przyszłość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełko, z pewnością będzie piękną pamiątką i posłuży na długo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełko, bardzo ładnie zrobione i pomysł z obrączkami świetny.

    OdpowiedzUsuń