niedziela, 30 października 2016

BOMBKI ŚWIĄTECZNE TURA III - BOŻE NARODZENIE 2016 (decoupage + wstążki)

Kolejna tura bombek :) tym razem postanowiłam troszkę pójść na przód zamówieniom i zrobić kilka na ''zaś'', bo mam sporo innych zamówień i muszę się ogarnąć ze wszystkim czasowo.  Także te bombki póki co są dostępne ''od ręki'' dla zainteresowanych. A sobie na pocieszenie zrobiłam 6szt serduszek i 1 medalion z ptaszkami :) Wszystkie bombki, jak i serduszka są ze styropianu więc są bezpieczne i się nie stłuką zatem można śmiało dać taką bombkę na prezent dzieciom lub do domu gdzie są dzieci. 


... a oto moje serducha(7cm) i medalion (10cm)


24 komentarze:

  1. Piękne, cudne brak mi słów :)))
    A ja pomalowałam bombki na biało i utknęłam, nie mam tych różnych konturówek do wykończenia, a bombki jakieś nierówne i szkoda mi się za nie brać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje pierwsze bombki wylałam wiadro potu i też zaczynałam z jedna konturówką i perełkami. Ale powoli ze sprzedaży za każdym razem kupuję jakaś konturówkę lub farbkę a nawet pędzle, bo koszt materiałów nie jest tani a chciałoby się się już mieć wszystko. Bombek już się tak nie boję i sprawiają mi frajdę ale boję się spękań dwuskładnikowych i czekają na lepsze czasy mimo iż już zakupiłam preparaty :)

      Usuń
  2. Oj piękności... wyobrażam sobie choinkę ubraną w te piękne bombki. Jakbym się przeniosła w czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Podziwiam takie talenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ozdoby takie piękne, dopracowane... Bombki świetne, serduszka i medalion cudny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, te serduszkowe bombeczki cudeńka! nie mogę sie napatrzeć )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Nic dodać nic ująć :)
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne bombki, super, że udało Ci się już zrobić na zapas, piękne rzeczy tworzysz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są po prostu przepiękne! Z podziwem oglądam twoje zdjęcia. Wszystko do siebie pasuje, kolorystycznie i pod względem tekstury. Mówiąc krótko jestem pod nie małym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarowno bombki jak i serducha sa wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bombki - podziwiam kunszt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki to małe cudeńka- masz "złote rączki"!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu piękne bańki! a rudzikowy medalion - cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczności :) A te serduszka ach cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, będę robić , ale boję się tych nierówności na styropianie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu jak zwykle pięknie, co do dawania dzieciom takich bombek to tylko powyżej 2 roku życia, bo mniejsze wszystko pożerają :) coś o tym wiem. bombki jak zwykle przepiękne, serduszka z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki i serduszka super :) Trudno byłoby coś wybrać - każda śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe te Twoje prace są, a serca takie delikatne... miodzio !!!

    OdpowiedzUsuń