piątek, 4 listopada 2016

CHUSTECZNIKI KOLEJNA TURA (decoupage)

Witam wieczorową porą! :) (jak zwykle) hehe ale ostatnio mam walkę z czasem, godziny zbyt szybko mi uciekają, zaczynam się chwilami nie wyrabiać i motać. Mam kilka drobnych zamówień i zawsze chcę wszystko jak najszybciej i na czas ale momentami się nie da. eh. W tym tygodniu miałam kryzys 1 dniowy i po zarwanych nocach spałam całe popołudnie zaraz po pracy i całą noc. Naładowałam akumulatory i działam dalej. Bombki się robią, metryczki się haftują, chusteczniki, herbaciarki idą pełną parą, poza tym dostałam mini zlecenie na to i owo i jutro zaprezentuję jedno z nich a co to będzie? - zobaczycie :)))
Czy Wy też macie taki natłok pracy? Co robicie obecnie? chętnie poczytam w komentarzach i przy okazji dziękuję za wszystkie odwiedzinki :) 

..ten słoneczny powstał na specjalane zamówienie i życzenie koleżanki z pracy :)

na życzenie mojej siostry - na urodziny jej teściowej :)

na życzenie właścicielki cukierni :) Martuś :*

ten chustecznik zrobiłam na urodziny koleżanki mamy

A taką oto herbaciarkę zrobiłam na zamówienie dla Ewy :)


20 komentarzy:

  1. Piękne! Wszystkie piękne! Jak Ty to robisz, że serwetki są tak idealnie przyklejone? Podziwiam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja kleję metodą na żelazko ale zanim ją poznałam to kleiłam normalnie i kupe stresu miałam nieraz przy tym wyczekując na niechciane bąble.

      Usuń
  2. Oj kochana weź nic nie mów, ja ostatnio muszę około 17-18 "przyciąć komara" na 20 minut bo na nos padam, później bujam się do 1-2giej i pobudka o 6-dobrze że chociaż niedziela wolniejsza :))
    Wszystkie pudełeczka piękne są, dopracowane, bardzo mi się podobają :**
    Więcej wolnego czasu Ci życzę, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu przepiękne chusteczniki. Słonecznikowy skradł moje serce, bo uwielbiam słoneczniki-(herbaciarkę w te słoneczka już posiadam dzięki mojej przyjaciółce). Każdy z nich jest wyjątkowy i widać ile serca wkładasz w swoje prace.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ będę miała piękną herbaciarkę :D :D :D dziękuję Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej dumna :) na żywo wygląda lepiej bo i lakier bardziej dodaje jej tonacji i ogólnie sama zobaczysz :)i już wysłana , dziś rano :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniale chusteczniki, trudno wybrac ten jedyny, kazdy ma w sobie to cos, Herbaciarka cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające są Twoje prace Kasiu! Herbaciarka bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne prace :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bombowe, choć tym razem wygrywają u mnie muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne prace, bardzo mi się podobają szczególnie muffinkowy chustecznik :) Ja na brak wolnego czasu nie narzekam, przywykłam. Od kilku ładnych lat nie pracuję ponieważ zdrówko nie pozwala, ale tak od czasu do czasu lubie podekupażyć ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite prace, bardzo ładnie i estetycznie zrobione. One są perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym z mufinkami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu jestes już profesjonalistką w tym fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wszystkie prace przepiękne sa, aż mi dech zaparlo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe! Widać perfekcyjne wykonanie i dopracowanie w każdym detalu :) Chustecznik z muffinami i herbaciarka wymiata! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności. Podoba mi się wykończenie delikatną koronką czy tasiemką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, dopracowane w każdym szczególe :3 Aż ciężko stwierdzić, która praca podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń