niedziela, 26 marca 2017

MOJE PIERWSZE KARTKI QUILLING :)

Nigdy wcześniej z tą techniką nie miałam styczności ale że ja nie lubię rutyny to spróbowałam. Zamawiając papiery i inne przydasie zobaczyłam zestaw startowy quilling i sobie go kupiłam. Wbrew pozorom jest łatwa technika i szybko można dzięki niej wyczarować magiczne kartki i inne ozdoby. Tak oto na szybko powstały dwie karteczki. Jedna dla bratowej na urodziny a druga do szkoły na jakiś kiermasz. Jeżeli nabiorę wprawy w robieniu kartek to myślę , że ta technika zostanie u mnie na bardzo długo. 


Muszę sobie zakupić mini sztalugę do kartek ale jeszcze nie wiem gdzie bo się nie rozglądałam za tym. Chyba że ma ktoś do odsprzedania?

19 komentarzy:

  1. Ale piękne kartki zrobiłaś:)
    Moja córa też czaruje z quilingu - ale ja tylko patrzę i podziwiam, bo wydaje mi się to trudne....ale po przeczytaniu Twojego posta mam ochotę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! W szkole do tej techniki wykorzystuję niszczarkę do papieru. Paseczki są troszkę szersze -5 mm, ale małym łapkom łatwiej się skręca ruloniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki , aż trudno uwierzyć ,że to pierwsze jakie zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki piękne! Nigdy jeszcze nie próbowałam tego rodzaju rękodzieła :)
    Co do sztalugi, to ja swoją kupiłam w pasmanterii Haftix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace Gratuluje cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega udany debiut - śliczności stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne. Jeszcze nie próbowałam tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki, a kwiatki wyszły Ci rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci te quillingowe zawijaski wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) Masz różne talenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są prześliczne. Kompletnie nie znam tej techniki, więc tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale karteczki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W życiu bym nie powiedziała, że to Twoje pierwsze kartki tego typu :) Wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne!Jesteś prawdziwą artystką.

    OdpowiedzUsuń