czwartek, 10 listopada 2016

HAFTOWANA METRYCZKA DLA DZIEWCZYNKI NA PODUSZCE - (haft krzyżykowy)

Metryczka dla Zosi :) Miałam takie zamówienie więc je wykonałam ale robiłam pierwszy raz i metryczkę i poduszkę z metryczką, więc przyjęłam wyzwanie na klatę :) trochę stresu miałam ale nie poddałam się. Poduszka- jasiek antyalergiczna 40x40cm, mulina Ariadna, kanwa biała 14ct, materiał - 100% bawełna. Druga ma być z takim samym haftem ale już wykończę inaczej bo odkryłam piękny polarek z wypustkami i zamówię teraz polarek zamiast bawełny. Efekt będzie dopiero w grudniu gdyż czekam na narodzinki dzidziusia :) 



17 komentarzy:

  1. Przepiękna podusia i śliczny hafcik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza metryczna i fajny pomysł umieszczenia jej na poduszce - pamiątka i przytulanka w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft, a podusia została super wykończona :) Nie znam się na szyciu na maszynie, więc ja tam żadnych wad nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna podusia, w cukierkowych kolorkach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik, a na podusi wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. metryczka na poduszce... świetny pomysł! Całość bardzo spójna kolorystycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten hafcik mimo tego, że nie miałam okazji go jeszcze wyszywać. Poduszka przepiękna. Ciekawa jestem jak będzie wyglądała kolejna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności! piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłam ten sam wzorek w formie obrazka dla mojej córeczki! super wygląda na podusi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyhaftowana i "oprawiona" metryczka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna metryczka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna, jeszcze Zosia jak nasza córeczka ... :)

    OdpowiedzUsuń