niedziela, 6 sierpnia 2017

CANDY U KATERINY NA URODZINY :)

Kochani w lipcu minęło 5 lat odkąd prowadzę tego bloga i jak wcześniej pisałam - mam dla was rozdawajkę z tej okazji :) Mam nadzieję, że moje kolejne lata będą jeszcze bardziej twórcze i nie będę was zanudzać ciągłymi postami :) ..ale przejdźmy do konkretów. 


zasady:

1/ Dodaj komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w moim candy.
2/ Dodaj baner podlinkowy do tego posta na pasku bocznym swojego bloga.
3/ Dołącz do grona moich obserwatorów na moim blogu, jeżeli jeszcze nie jesteś jednym z nich.
4/ Poinformuj znajomych o mojej zabawie w osobnym poście na swoim blogu. 

Zabawa trwa do 20 sierpnia 2017 do godziny 23:59, ogłoszenie wyników 22 sierpnia. 

w skład nagrody wchodzą: 

-taca wykonana przeze mnie metodą decoupage
-różyczki z pianki z tiulem po 12 szt każdego koloru (10 kolorów)
-łabędzie z gipsu dekor
-dżety samoprzylepne
-ozdobne pudełko w kształcie serca
-płatki ze wstążki satynowej 38mm do zrobienia kwiatków 


Powodzenia :)

26 komentarzy:

  1. Ale słodkości. :) Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kasiu 5 lat prowadzenia bloga! Podziwiam Twoje piękne prace zawsze wykonane niezwykle precyzyjnie. Nigdy nie zanudzasz mnie postami, z przyjemnością zaglądam, oglądam i czytam.
    Ustawiam się w kolejce po te cudne rzeczy, którymi chcesz kogoś obdarować. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło że o nas pomyślałaś,gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce,wzdycham do tacy........

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiej rocznicy i także się zapisuję:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace piękne ale te piankowe różyczki skradły moje serce :) Zapisuje się na candy i gratuluję 5 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy!!!
    W zabawie z przyjemnością biorę udział - post tu https://barbaratoja.blogspot.com/2017/08/candy-u-kateriny.html
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałą rocznica, moje gratulacje! :D Oczywiście chętnie się zgłaszam, bo tacę zrobiłaś śliczną, a i kwiatki kuszą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji 5 lat blogowania! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Piękne prezenty przygotowałaś więc z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Banerek jest na pasku bocznym a post opublikowałam tutaj: https://cytrulina.blogspot.com/2017/08/candy-u-kateriny.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, gratuluję!! 5 latek niezła okrągła rocznica. Życzę kolejnych wspaniałych rocznic:)
    p.s. post i banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Gratuluję 5latek w blogowym świecie! Chętnie zapiszę się na rozdawajkę i będę do Ciebie zaglądać i podziwiać co tworzysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Kasiu, z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, gratulując jednocześnie pięknej rocznicy! Tworzysz pięknie, bo obejrzałam sobie wiele Twoich prac!!!Życzę Ci kolejnych twórczych lat i pięknych inspiracji! pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak fajnie, że zajrzałam do Ciebie Kasiu :) I ja zapisuję się do zabawy :) Gratuluję! 5 latek w blogosferze to już niezły wyczyn :) Życzę wielu kolejnych :) Banerek i post na mojej stronie
    mikaglo.blogspot.com
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i pragnę!
    http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Kasiu oby jak najwięcej lat i chęci w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 lat w blogowym świecie to niesamowity wyczyn! Gratuluję tylu lat i życzę wielu kolejnych :) Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 5 lat blogowania :) Z chęcią zapisuję się na zabawę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje rocznicy:)
    Chętnie przyłączam się do zabawy:)
    Wszystkie warunki spełnione;)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pięciu lat blogowania ... z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kolejnych tak twórczych lat,pięknie tworzysz, Serdecznie pozdrawiam i ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje 5 twórczych lat i wiele kolejnych twórczych lat. Zapisuję się do zabawy, choć w tym temacie szczęście mi kompletnie nie dopisuje, ale kto wie :)Wszystkie warunki spełnione. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 5 lat blogowania. Życzę kolejnych wspaniałych rocznic!Zapisuję się do zabawy.Posiadam krajowy adres. Banerek na blogu, post o Candy na https://gosiazoltek.blogspot.com/2017/08/candy-urodzinowe-u-kateriny-i-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy. Cieszę się,że zdążyłam i załapałam się na candy. Może los uśmiechnie się do mnie i wygram. Mimo wszystko ja już uważam się za wygraną bo dzięki temu ,że na jednym blogu zobaczyłam banerek weszłam na twojego bloga i postanawiam często tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 5 latek i życzę kolejnych :).

    Cudne rzeczy chcesz nam podarować więc z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 5-lecia w blogosferze i życzę wielu kolejnych rocznic :)
    Z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    Banerek na blogu https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już jest po terminie, dziś ogłoszenie wyników. Pozdrawiam

      Usuń