niedziela, 25 lutego 2018

PISANKI, JAJKA VINTAGE Z ODLEWAMI - WIELKANOC 2018 (decoupage)

Dzień doberek :) Dziś niedziela i każdy pewnie spędza ją rodzinnie i tak niedzielnie a ja? hm a ja .. a ja dłubanki swoje robię i dopinam ostatnie zamówienia Wielkanocne. Zamówienia zamknięte i większość zrealizowana ufff ale gdybym nie zaczęła ich w Sylwestra - co większość dziwiła, to bym się nie wyrobiła a i tak kilku osobom musiałam odmówić, bo rączek mam dwie :(
Dziś pisankowo - odlewowo. Jajeczka są cudowne i moje ulubione, skromne a zarazem bogate. Cudownie zdobią stoły, wnętrza, stroiki. Zrobiłam z wzorkami i bez wzorków - dla każdego coś dobrego. A Wam które bardziej przypadły do gustu?


....z wzorkami :)

Miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. O matko!!!!Ale cudeńka:) Co jedna to ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, jakie piękne! Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się te jaja podobają. Połączenie decoupage z zawijaskami wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne! wyglądają naprawdę dekoracyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne jajka! Ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie wersje bardzo mi się podobają. Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow są przepiękne, aż nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite i bardzo efektowne

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam cię bardzo ciepło w ten zimny czas tworzysz fantastyczne dzieła sztuki pracy są bardzo przyjemne dla oka Nic dodać nic ująć przepiękne pisanek i pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwo kreatywności przyjemnego dnia


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Te naturalne i te z kwiatkami skradły moje serce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :) Te z kwiatkami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń