sobota, 28 stycznia 2017

JAJKA, PISANKI ZE WSTĄŻEK I KWIATÓW KANZASHI (Wielkanoc 2017)

Dobry wieczór :) ..a świstak siedzi i zawija te swoje wstążeczki :) powstały kolejne jajka a reszta powstanie za jakiś czas. Ja trochę szybko wypaliłam ze świętami bo do końca marca muszę się ze wszystkim wyrobić. Ostatniego dnia marca zawieszam na miesiąc zamówienia a tym bardziej już nić nie będę robiła do świąt więc wolę mieć to teraz opanowane :) Jajka 12 i 15cm

odcienie szarości i różu 


i odcienie czerwieni 

Kochani miłego wieczorku :) a ja zmykam popracować nad stojakami autorskimi do jajek :)

25 komentarzy:

  1. Fantastyczne jajeczka! Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu , piękne, gdybym potrafiła te kwiatki wstążeczkowe to zaraz machne to szare jajko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cuda!!! Pięknie i precyzyjnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wielkanocne ozdoby!
    Ciekawa jestem tych stojaczków:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajeczka! Takie na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pisanki śliczne ,ale ta szaro-różowa najbardziej mnie zauroczyła ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne jajeczka, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajeczka! a te kwiaty cudowne =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jakie piękne wielkanocne pisanki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne!ślicznie udekorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. następne śliczności,brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zawija te wstążeczki - napatrzeć się nie mogę :D Cuda cudeńka Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona Twoimi pisankami :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne gustowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne jaja, az trudno wzrok od nich oderwac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te czerwone skradły moje serce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie jajeczka są wspaniałe. Nie mogę się zdecydować, które najładniejsze. Już drugi rok zabieram się za takie wstążeczkowe, ale chyba w tym także się do nich nie przysiądę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, zawsze zachwycają mnie takie jajka, a Twoje są wykonane perfekcjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne. Dziękuję, że mogłam się odwzorowac na Twoich jajkach. Masz talent.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń