niedziela, 20 listopada 2016

CHUSTECZNIKOWE TRIO i SZKATUŁKA (decoupage)

Witajcie niedzielnie. Nawał prac nie pozwala mi na bieżąco dodawać wpisów ale postaram się uzupełnić blogowe zaległości. Dziś kolejne chusteczniki zrobione za zamówienie. Jestem z nich bardzo zadowolona :) no i szkatułka dla koleżanki z pracy :) Chwalę się i uciekam dalej realizować zamówienia :)


...ten na zamówienie koleżanki - na prezent dla jej babci...
oby się podobał babci :)


 ...ten dla Agnieszki :) (już wiem, że się podoba) hihihihi


..a ten dla pewnej pani..



...dla Ani... 


31 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne, kobiece, piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak zwykle mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wszystkie , ale wybieram ten dla Agnieszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ssame wspanialosci, jedno piekniejsze od drugiego, trudno wybrac ten naj, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko i córko
    Kasiu zbieram zębiska z podłogi
    Pozwolisz, że sobie odgapię i spróbuję zrobić podobne??
    Mistrzostwo świata- kobiecinko kochana masz niesamowity talent :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki Tobie uroslam o 2 metry Heehe. Dziekuje za takie miłe słowa i bedzie mi miło jak sobie cos odgapisz :) bo to znaczy ze szczerze cos Ci sie podoba :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Dziekuje wszystkim za miłe słowa :) bo to wlasnie one i wy pobudzacie mnie do działania :) pozdrawiam kazdego z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu ale cudowności, piękne. Wszystkie trzy chusteczniki i szkatułka są prześliczne, ale mój nr 1 to chustecznik szaro-rózowy dla Agnieszki i nic dziwnego że się jej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły na prezenty choinkowe...czemu nie? :) Powiedz mi, czy Ty uzywasz kleju w sprayu czy też takiego, którym już smarujesz serwetkę z zewnątrz? różne sa szkoły, a chcę ozdobic malutką komódkę z grubej tektury z 4 szufladkami...boję się, że spray rozmoczy tę tekturę...taka w kolorze szarego papieru, do ozdabiania własnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja decoupage zajmuje sie dopiero 3 miesiące. Wiec ciagle sie uczę i dokupuje nowe farby, pędzle i co tylko sie da i na co budżet pozwoli bo to wszystko miec to jednak niezły koszt :) a co do kleju to używam takie zwykle na pędzle. Mój pierwszy to był samperia do deco i był świetny ale drogo wychodzi, pózniej miałam z renesansu 1:1 z woda i obecnie kleje na hobby klej z Pentart i tez rozcieńczonego z woda używam a przy klejeniu bombek to jednak wole mocno rzadkie kleje lepiej sie doczepiaja. Bo moje pierwsze bombki tyły trudne ze tak to nazwę :)

      Usuń
  9. Piękne :) czy jest możliwość zamówić u ciebie szkatulke i chustecznik? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wym razem moim faworytem jest ten z motylem. Ale i tak wszystkie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, są tak piękne w swojej elegancji, że nie mogę oderwać od nich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Mój ulubiony to ten w szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne - i jak pięknie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są! Pięknie je ozdabiasz, łączysz kolory, precyzyjnie i elegancko wykańczasz! Super robota! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha, ha , ha zazdrośnice, mój Ci on ! Ten najładniejszy z motylkiem. !!! Powiem Wam, że trzeba do Kasi napisać a ona jest przesympatyczna , że na pewno nie odmówi. Kasieńko, mam nadzieję, że Ci się skrzynka meilowa teraz nie zapcha ;)
    Jak Ty po 3 miesiącach robisz takie cudeńka, to nie wiem co tu się będzie za rok działo :) :) :) Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, teraz już wiem że ja przy Tobie jestem sto lat za murzynami, pełna perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełka!
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Zdolniachów z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne , bardzo mi się podobają .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń