niedziela, 4 lutego 2018

KARTKI I KARTECZKI NA RÓŻNE OKAZJE - RĘCZNIE ROBIONE (scrapbooking)

Dzień dobry. Dziś karteczkowo. Zrobiłam je jakiś czas temu tak na tzw zaś :) żebym miała jak będzie mi nagle potrzebna lub ktoś będzie chciał. Karteczki na różne okazje i o różnej tematyce. Niebawem dorobię się machiny i będę działać jak szalona :) Póki co zbieram wykrojniki z Ali i robię listę wykrojników polskich, trochę lista długa :) Póki co tworzyłam na kupnych scrapkach więc moje pomysły są ciutkę ograniczone :)








...a to mój chwilowy składzik :) dwa razy tyle jest na zamówieniach :)))
Od czegoś trzeba zacząć.

12 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, ślubna najpiękniejsza :)Niech Ci się zbiory powiekszają i niech przybywa wena twórcza :) I oby doba była dłuższa,żeby na wszystko czasu wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki!
    A ilość wykrojników imponująca - będzie się teraz działo...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale natrzaskałaś pięknych kartek, oj będzie się działo, jak dojdzie maszyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza karteczka jest piękna. Zwiewna, lekka. I kolorystycznie taka spokojna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, Twoje kartki są magiczne! Ja nie wiem jak Ty to robisz, że tyle się na nich dzieje, a jednak wszystko do siebie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki piękne! Super już masz zbiorek wykrojników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko, Twoje kartki mnie oczarowały, wszystkie, co do jednej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Twoje kartki to po prostu mistrzostwo świata! Masz ogromny talent i serce do nich :) Nic, tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale poszalałaś z tymi wykrojnikami :) Teraz to dopiero będzie się działo i zasypiesz nas pięknościami :) Śliczniutkie karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń