środa, 31 sierpnia 2016

ZAKUPY ŚWIĄTECZNE 2016 (Boże Narodzenie)

Hejka, między urlopem a wyjazdem i urlopem c.d. wpadłam się przywitać i pokazać wam co już kupiłam na bombki. Oczywiście to nie wszystko z nowych rzeczy ale kupuję po troszku i już nawet nie wiem co kupiłam hehehe, akurat dziś przyszła paczka z serwetkami świątecznymi i nie tylko dlatego postanowiłam się pochwalić :) oprócz tego mam masę nowych drewienek do decoupage i innych cudeniek :) W tym roku planuję troszkę zrobić rzeczy świątecznych ale boję się że będę miała za mało czasu. 
aaaa i wiecie co? wygrałam swoje pierwsze candy u Sosnowy Gaik   hurra :)
Co do moich zakupków to co roku nakupię pierdół z myślą, że wszystko mi się przyda a później wychodzi na to, że nawet połowy nie dotknęłam ale dzięki temu będę miała co rozdawać w świątecznej rozdawajce :)

Styropianowe kule 8cm,10cm,12cm,15cm, będą bombki haftowane, wstążeczkowe, decoupage, bulionowe, będą anioły z masy solnej, serca na choinkę materiałowe, będą kartki haftowane i wiele wiele więcej :)

12 komentarzy:

  1. Kasia rewelacyjne zakupy. Cudne te koroneczki, perełki, koraliczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakupy, aż serce się raduje, widząc takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaa, siedzę z otwartą paszczą i się ślinię
    raaaany jak ja kocham zakupki,takie zakupki :* normalnie ciuchów nie lubię tak jak przydasi
    Czekam na cudeńka z nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłowiłaś się:)Od razu wpadła mi w oko serwetka z pierwszego zdjęcia z sikorką w czapeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki i ja kocham zakupy przydasi bardziej niż ciuchy czy kosmetyki :) czasami jest to zgubne ale uzależnienie robi swoje, tylko że ktoś z boku tego nie rozumie że tracę na to kasę i jeszcze muszę coś z tego robić. Tylko ja nie muszę - ja to chcę robić bo to kocham. Ludzie bez pasji tego nie rozumieją :)tylko takie jak wy rozumieją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowe zakupy...oj będzie się działo.
    Ja też uwielbiam takie przydasiowe zakupy bardziej niż ciuchy haha. Nim zakochałam się w scrapbookingu kupowałam miliony przydasi i do szuflady.....a teraz mam jak znalazł:)
    Masz 100% racji, że ludzie bez pasji nas nie zrozumieją.....ja ciągle słyszę po co to robisz? co Ci z tego? a zarabiasz chociaż na tym??....nawet na takie pytania nie odpowiadam....dobrze, że domownicy rozumieją i szanują:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia ale warsztat Ci się tworzy. Cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...widzę, że super zakupy zrobiłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy :) mogłabyś podesłać link do sklepu gdzie je klupilas? też muszę już się za czymś porozglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te zakupy robiłam w 4 a nawet może 5 sklepach u mnie w mieście a część mam z Rzeszowa ale na Allegro są na pewno takie rzeczy. Fajna jest też chińska stronka z różnymi pierdołakami
      https://pl.aliexpress.com/

      Usuń