niedziela, 21 sierpnia 2016

SERCA DECOUPAGE - DREWNO I JEANS (handmade)

Witajcie Kochani :) Dziękuję wszystkim za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze (uwielbiam was czytać, bo to motywuje) dziękuję również za ciepłe życzenia - czuję się o niebo lepiej już :)
Dziś przybywam do was z sercami i serduchami, żeby było jeszcze milej :) serca z drewna i serca z jeansu - jedne i drugie wykończone techniką decoupage. Jak wiecie dopiero poznaję tą technikę i ciągle się jej uczę, ciągle dokupuję coś nowego i ciągle poznaję nowości a najgorsze jest to - że mnie to wciąga i pociąga :) oto moje kolejne prace tą techniką, już pewnie 4 a nawet 5 :) Serca jeansowe są szyte, wypełnione kulkami silikonowymi, pomalowane odpowiednimi produktami jak przy decoupage i tak samo postąpiłam z nimi jak z drewnianymi. Nie dałam pod farbę akrylową podkładu bo nie pomyślałam o tym ale pięknie się pomalowały, nie pękały i stały się odpowiednio sztywne :P
Takie serducha świetnie nadają się na choinkę, można zrobić różne wielkości i różne motywy od kwiatowych po świąteczne i zamiast tracić kasę na kule styropianowe  można wykorzystać stare ubrania lub coś kupić za grosze w lumpeksie :) 

a teraz moje pierwsze serducha drewniane ...


16 komentarzy:

  1. Piękne serca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serducha! Fajny pomysł z tym jeansem. Na pewno wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serducha!!! Te jeansowe w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te serducha. W życiu nie wpadłabym na to, żeby jeans ozdabiać tą techniką. Teraz jeszcze bardziej chcę maszynę do szycia i nauczyć się szyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, dlatego i ja marzyłam o maszynie :)bo można z nią cuda wianki kombinować :)

      Usuń
  5. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serducha, bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Wiem, że się powtarzam, ale brakuje mi słów, aby wyrazić swój zachwyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ciekawe! Nigdy nie pomyślałabym,że można takie serca zrobić z jeansów. Wpadło mi w oko również to słodkie serducho z aniołkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, z tym jeansem muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaa cieeee. To tak na tkaninie sie da? Bosko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cuda !!! Wszystko co widzę jest nieziemskie !!!

    OdpowiedzUsuń