czwartek, 30 stycznia 2020

NOWE ŻYCIE PUDEŁKA PO BUTACH - MIX MEDIA METAMORFOZA

Pudełko po butach i jego przemiana. Nazbierało mi się już trochę foremek silikonowych i tak bidulki przewracały się luźno po półce. Wzięłam w końcu jakieś pudełko po butach i je ładnie wrzuciłam w jedno miejsce. Pudełko zwyczajne, brzydkie to pomyślałam, że może je ozdobie, nadam życia skoro mają w nim mieszkać moje foremki :) i takim sposobem powstała moja pierwsza praca mix media bez użycia jakichś power texów i innych czyli, czarna farba akrylowa, spray czarny matowy, klej wodny, kawałek ręcznika papierowego, farby kredowe i jakieś mgiełki, na koniec lakier akrylowy. Oczywiście fajna sprawa takie mix media bo można różne śmieci umieścić na dekorowanym przedmiocie więc recykling po całości :)




2 komentarze:

  1. I kto by pomyślał, że to było kiedyś pudełko po butach... Świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś prawdziwe dzieło sztuki z tego pudełka,nie wszystkie które oglądałam na różnych blogach mi się podobały, ale Twoje jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń