wtorek, 25 lipca 2017

SCRAPKOWE ZAPROSZENIA NA ROCZEK MAI i KARTKA NA CHRZEST - HANDMADE (Scrapbooking)

Dobry wieczór kochani :) jestem rzadziej bo mam trochę zajęć w domu, głównie okres przetworów ale i mam masę spraw do ogarnięcia a jak to ogarnę to się pochwalę :)
Zobaczcie jakie zaproszenia wyczarowałam na urodzinki Mai. Nasza Majeczka (bratanica) kończy już roczek w sierpniu i bratowa poprosiła mnie bym zrobiła jej zaproszenia ale nie odmówiłam i mimo iż nigdy nie robiłam zaproszeń to podjęłam wyzwanie. Zaproszenia dostała w prezencie :) a Majeczka dostanie komódkę zrobioną przez moje ręce i album sckrapkowy. Może zdarzę bo czasu mam mało a 12 sierpień już blisko. 
Do wykonania zaproszeń użyłam papieru do wizytówek oraz scrapków - hmm scrapków czy scrapek? Dodatkowo wykorzystałam wstążkę satynową 12mm oraz dwa kleje - Magic i klej na gorąco. Do każdego zaproszenia dodałam koperty. Bratowa była bardzo zadowolona :) uffff
Poniżej jest również kartka na Chrzest Igorka czyli mojego bratanka ciotecznego - ze tak nazwę :)




4 komentarze: