środa, 15 lutego 2017

MOJE PRACE DO WYMIANEK :)

Kochani w tym poście (który będę odświeżać w razie potrzeb lub powstania nowości) będę dodawała swoje prace do wymianki z innymi blogerami. Miło widziane techniki, których nie wykonuje. Jeżeli ma ktoś chęć się wymienić arcydziełami to zapraszam :)
Ewentualnie można prace można kupić, jakby ktoś miał chęć.





Serce 20cm vintage - decoupage


Ślubne drzewko kanzashi



Świeczniki drewniane 4szt - decoupage


Serce wiklinowe z kwiatami ze wstążek



Aniołek Tosia

 
Może akurat komuś coś wpadnie w oko :))) 

17 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy do wymianek :)
    A jakie prace interesują Cię w zamian ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełko, frywolitka, kartki okolicznościowe - każda technika, foamiran,scrapbooking,różności jakie macie na zbyciu a mi się przydadzą , nawet mogę przygarnąć przydasie :D

      Usuń
    2. To zapraszam do mnie na Candy , będą do wygrania szydełkowe serwetki :):)

      Usuń
    3. Z wielką przyjemnością wezmę udział :)

      Usuń
  2. prześliczne prace, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu już niedługo zrobię dla Ciebie szydełkowe płaskie jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace :) Jeśli miałabyś ochotę to ja jestem zauroczona skrzyneczką i lawendową deseczką :) Zapraszam na mój blog:
    mikaglo.blogspot.com
    Jeśli by ci się coś spodobało, to pisz śmiało :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię bardzo ładne rzeczy, wiesz że ja robię w zasadzie pergamano , obrazki i kartki , troche tez prac krzyzykowych , jeśli coś cię interesuje to zapraszam na moją stronę https://www.facebook.com/tmacek57/ tak też sa albumy i prace pogrupowane lub napisz na emajla tmacek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu przepiękne prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułka skradła moje serce :) Mimo, że niebieski to nie jest mój ulubiony kolor, to i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace przesliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, na pewno będzie na nie wielu chętnych na wymianę

    OdpowiedzUsuń