czwartek, 23 lutego 2017

JAJKA, PISANKI DECOUPAGE (Wielkanoc 2017)

Witam! :) dzięki za miłe komentarze i odwiedziny na moim blogu. Cieszę się, że lubicie do mnie zaglądać :) niebawem przygotuję candy ale jeszcze myślę co by Wam sprezentować. Dziś podrzucam kilka pisanek wykonanych techniką decoupage. Użyłam jajek styropianowych 10 cm i w końcu odważyłam się na spękania dwuskładnikowe. Myślę, że jak na pierwszy raz to nie jest źle. Jestem zadowolona z efektu popękanej porcelany.





a to jajko 15cm, takie po prostu ...


16 komentarzy:

  1. Piękne! Cudownie imitują porcelanowe cacuszka. Efekt spękań dodaje uroku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanka z różami piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają 💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wiosenne pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak porcelanowe i wszystkie są piękne, ale ta ostatnia to arcydzieło!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U lala :) Ale cudeńka :) Z chęcią do Ciebie zaglądam, przepiękne prace tworzysz, aż miło oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne jaja. Czego się nie dotkniesz, to wychodzi rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzien dobry czy mozna kupić jajka wielkanocne u pani

    OdpowiedzUsuń