niedziela, 19 czerwca 2016

MŁODA PARA - SERCA Z FILCU

...tadammmm... mam dziś dla Was serducha, zakochane serducha i wyjątkowe bo to serducha młodej pary :) Serduszka zrobione z filcu, koralików i wypełnienia, zszywane muliną Ariadna. To może być wspaniały prezent na ślub naszych najbliższych zamiast zwykłych kartek, które często gdzieś tam lądują a takie serducha można zawiesić w garderobie, na toaletce i mieć wspaniałą pamiątkę na wiele lat :) Taki prezencik można zapakować w tiulowe lub z woalu woreczki czarny i biały a później w ozdobne pudełeczko i cudowny prezencik gotowy.
Tak mnie to flicowanie wciągnęło, że moje xxxx leżą a leżeć nie mogą bo zamówienia czekają ...ehh



I LOVE YOU
:)


3 komentarze:

  1. Wspaniałe te serduszka i bardzo pomysłowe !
    Szkoda,że wczesniej ich nie widziałam..szłam ostatnio na wesele, mogłabym takie przygotować jako dodatek do prezentu:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń