środa, 18 listopada 2015

ŚWIĄTECZNE SZPARGAŁY I ZAKUPY :)

Tradycyjnie jak to ja między wieloma czynnościami a wieloma czynnościami, robię inne czynności (chyba rozumiecie) :) tak więc zaczęłam robić kartki świąteczne a na strychu stoi szopka do renowacji (rok temu zabrakło mi czasu, boję się że i teraz może być lipa) Co roku coś dokupuję nowego, żeby  mieć w czym wybierać przy robieniu ozdób choinkowych czy kartek, tak więc i dziś zrobiłam delikatne zakupy i mój zapas się zwiększył :)




Kupiłam też różne kolorowe cekiny, papier wizytówkowy itp, tylko o kleju zapomniałam, ale jeszcze ze 2 tubki mam, na razie wystarczy. 


 
...piankowe naklejki, był taki wybór że nie mogłam się zdecydować (koszt takiego opakowania to 10zł)

Wyglądają jak lukrowane pierniczki :)

Mam coś w zieleni


i coś w czerwieni 


Teraz oby tylko chęci były do zrobienia tego wszystkiego co sobie zaplanowałam :)

4 komentarze: