poniedziałek, 9 listopada 2015

BOMBKA ''ROMANTYCZKA'' - RÓŻYCZKI (haft krzyżykowy)

Zrobiłam swoją drugą bombkę z dodatkiem haftu krzyżykowego. Tym razem wykończona karczochem i aplikacjami - dzwoneczki. Pomysł na jej wykonanie powstawał podczas jej robienia, nie miałam na nią planu od początku a efekt końcowy sam mnie zaskoczył :)

Niestety nie udało mi się robić zdjęć podczas robótki, bo robiłam ją w nocy leżąc w łóżku (zapalenie stawów i zastrzyki i bla bla) już chodzę :))) Ale zrobiłam kilka kiepskich zdjęć telefonem :P 



xxx

Do zrobienia bombki użyłam kuli styropianowej 12 cm, kleju Magic, szpileczek, wstążek, aplikacji dzwoneczków, cekinów, koralików i taśmy z haftem. Taśmę zrobiłam sama, odcięłam kawałek kanwy 54/10 białej i wydziergałam na niej pączki różyczek. Różyczki haftowane krzyżykami, 2 nitkami muliny Ariadna. 







8 komentarzy:

  1. Zachwycająca! Ile pracy! Podziwiam, pozdrawiam i zapraszam do mnie: babajaga05.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombka jak i inne prace, których zdjęcia zamieściłaś na swoim blogu. Przeczytałam go od początku do końca. :) Jestem pod ogromnym wrażeniem staranności wykonania każdej z prac. :) Z przyjemnością będę zaglądać do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję za miłe słowa, dzięki nim jeszcze bardziej chce się tworzyć :) pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  3. Dziękuję WSZYSTKIM za miłe słowa i chwilę uwagi na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna - nie mogę oczu oderwać

    OdpowiedzUsuń