środa, 25 listopada 2015

ŚWIĄTECZNA KARTKA Z ŁOSIEM :) nie, jednak to BOMBKA HAFTEM MALOWANA W ŁOSIE :)

Oto powstaje nowa karteczka świąteczna z łosiem :) Na dniach efekt końcowy. Mulina Ariadna i Madeira, Kanwa beżowa 18ct, reszty materiałów jeszcze nie znam, bo wszystko wyjdzie w trakcie, jak zawsze. 



W trakcie robótki zmienił mi się plan i zamiast kartki z jednym łosiem, chyba będzie bombka z 3 łosiami :) jeszcze nie wiem jaka i jak ale coś wymyślę. Łosie się haftują i niebawem efekt bombki będzie. Obym tylko nie zmarnowała haftów :/


Bardzo dużo pracy przy tych łosiach, bo łoś za łosiem, to trochę monotonne się wydaje .
... ale dałam radę, jeszcze tylko jakieś gwiazdki


Gwiazdki już są :)


Będzie to bombka 12 cm. Składanie bombki:


 Pranie i prasowanie haftów. Wszystkie swoje hafty piorę w letniej wodzie z szarym mydłem, lekko pocierając. 


Bombkę uważam za bardzo udaną, kanwa ładnie się przykleiła i nie stanowiła problemów :) bombka efektowniejsza niż karta i można ją wyciągać co roku na stojak lub na choinkę, a kartka poszłaby w kąt a łosie są zbyt piękne by iść w kąt :)

5 komentarzy:

  1. Super jest ten wzorek - zapisuję go sobie do zrobienia na przyszły rok na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka jest przepiękna, bardzo mi się podoba. Te łosie są urocze.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://hafcikixxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :). Dobrze zrobilas robiac bombkę , jest przesliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń