środa, 11 listopada 2015

BOMBKA HAFTEM MALOWANA 2 (haft krzyżykowy)

Tak więc dziś powstała kolejna bombka :) wciągnęło mnie to, mam chęć zrobić jeszcze kilka i może zdążę przed świętami, bo chciałbym takie bombki później rozdać najbliższym :) ale chciałabym również już zacząć mój nowy obraz do którego już mulinki dawno przyszły. 

Wracając do bombki- jest klejona na kuli styropianowej 12 cm. Oklejona kanwą czerwoną i zielona 54/10. I jak zwykle pomocnicy to klej Magic, szpileczki, wstążeczki :) Zanim zaczęłam te hafty na bombkę to na kuli narysowałam grubym ołówkiem ćwiartki, które później odrysowałam na papierze xero (polecam kalkę techniczną bo widoczniej ale nie miałam akurat) i wycięłam a na wzór wyciętej ćwiarteczki powstawały hafciki :) no to lecimy :P


Niestety jakość zdjęć gotowej bombki nie powala, robione od razu po klejeniu jak bombka jeszcze mokra i przy sztucznym świetle, czego bardzo nie lubię. Na dniach powtórzę serię zdjęć (o ile mi się zechcę aranżować od nowa) :)


Dobry klej wysycha na bezbarwnie :) także ja używam zawsze tego sprawdzonego już przeze mnie. Bo raz się już nacięłam i zniszczyłam pracę. 


 

4 komentarze: