sobota, 9 grudnia 2017

KOLEJNE BOMBKI - KOMPLETY I PREZENTY OD MADZI I PATRYCJI :) (Boże Narodzenie)

U mnie nadal jeszcze bombkowanie i ciągle mam wrażenie, że końca nie ma inie będzie. Co roku zaczynam we wrześniu a co roku czas goni jak błyskawica i ledwo się wyrabiam ze wszystkim. Przy okazji chciałam pochwalić się prezentami od dwóch blogerek. Magda przeszła samą siebie, z resztą sami zobaczcie co mi przysłała, paczka od niej ważyła ponad 8 kg!!! szok. 

Komplet bombek 4 szt 10cm w złocie.


Komplet bombek 4szt 10cm w czerwieni.


Komplet sopli 6szt 15cm w bieli.


A oto gwiazdki szydełkowe od Patrycji, były też karteczka, teczka i notes. 

A to paczka od Magdziorki, było w niej tyle rzeczy że musiałam zrobić kilka fotek. Jak otworzyłam pudełko to byłam w szoku. 

11 komentarzy:

  1. kolejne cudowne bombki! świetne prezenty dostałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki znowu mnie zachwyciły! A sople są rewelacyjne.
    Giga paka - giga radość:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki - marzenie!
    I wspaniałe prezenty od Dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty,bombki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki wykonane przez Ciebie są cudowne. Szczególnie białe sople mnie zachwyciły.
    Wspaniałe prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne cudne bombki, a niespodzianki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te Twoje bombki, to małe dzieła sztuki. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń