piątek, 26 stycznia 2018

STROIK - GNIAZDKO Z JAJKAMI W ODCIENIACH SOCZYSTEJ ZIELENI - WIELKANOC 2018

Dobry wieczór lub dzień dobry - zależy dla kogo , a  dla mnie? sama nie wiem :) Leżę sobie, przeglądam to i owo w necie, szukam natchnienia i zrobiłam się głodna ale żeby już nie jesc bo godzinę temu jadłam o 23ej-moja pora kolacyjna, to odpuszczam z jedzeniem i puszczę post ze stroikiem. Stroik Wielkanocny w formie gniazda wiklinowego, jajka 10 i 5cm - plecione sznurkiem jutowym i udekorowane kwiatami. Całość podana jak na tacy w odcieniach soczystej zieleni. Ech i ach... chce się żyć :)

aaaaaa..... kochani dziękuję za tak liczne odwiedziny mojego bloga, witam nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze.


..idę śnić o nowych projektach :)

alboooo o jedzeniu wrrr

9 komentarzy: