piątek, 20 października 2017

PODUCHY MAGDUCHY :)

Witajcie kochani. Na dziś poduchy tzw jaśki przytulaśki. Poduszki uszyłam na Madzi tej co mi scrapki wysyła zanim dorobię się własnego kombajnu :) Materiał w pieski trafiłam kiedyś przypadkiem więc kupiłam z myślą o torbach, poduszkach lub o czymś innym - w skrócie po prostu stwierdziłam że mi się przyda :) Koronki na drugich poduszkach sa dziergane szydełkiem ale nie mojego autorstwa ponieważ z szydełka jestem noga. Ktoś je wydziergał i wstawił do komisu a ja kupiłam więc dopasowałam do materiału w róże i jakoś tak wyszło, ze wyszły poduchy. Koleżanka zadowolona i szczęśliwa a ja dumna :) Gdy tylko dotarły poduchy do Madzi, to jej młodszy synio od razu jedną porwał na swoje łózko i ponoć gdy tylko się przytulił to od razu zasnął a na dowód tego Magdziorka wysłała fotkę słitaśną :)


13 komentarzy: