czwartek, 19 grudnia 2019

ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA OZODBY, KARTKI, BOMBKI I CHOINKA

Widzę, że z ubiegłego roku mam zaległe prace, zatem zamieszczę je wszystkie w tym jednym poście aby pokazać co robiłam i że jednak coś robiłam a robiłam dużo :) Nie wyrabiałam się na zakrętach, zarywałam nocki (nie wszystko jest na foto z braku czasu) oprócz tego robiłam kartki i decoupage okolicznościowe - chrzciny, urodziny, rocznice.
Bywało ciężko :) zaliczyłam jeden wywiad w radio (dostępny gdzieś w czeluściach netu) :)
..a w tym roku lekko przystopowałam, żeby nie oszaleć. Wykonałam kilkanaście bombek, kartek, 40 wianków żywych i stopniowo będę uzupełniać bloga dalej, bo jest tego masa do pokazania. Ci którzy śledzą mnie na FB wiedzą, że nie ma dnia bym czegoś nie robiła. Na dniach uzupełnię wieńce na groby a później śluby i inne okoliczności , będę zmuszona chyba robić to w dużych, konkretnych postach jak ten.
Tymczasem zapraszam na skrócony spacer po zdjęciach prac BN 2018.

1. Stroik z wielkiej paterze z dodatkami eko.



2. Choinka żywa jak co roku, z ozdobami ręcznie wykonanymi w 95 procentach.


3. Sztuczny wianek (niestety) który chyba już kiedyś był albo i nie


4. Obrus uszyłam sama


5. Były świąteczne kartki w stylu retro


 6. Romantyczne duże serca na choinkę


 7. Wianek z bombek i bombeczek 



8. TONY kartek, karteczek, czekoladowników 





9. Bombki serduszka w pudełkach dla pracowników socjalnych (pudełka również robiłam sama)


 10. Duże serca retro


11. Bomby, bombki i bombeczki...


 12. Eko style 

 

6 komentarzy:

  1. Wszystko przepiękne Kasiu. Na choince widzę chyba kilka moich gwiazdeczek :) Dziękuję też za karteczkę od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam... to była prawdziwa uczta dla oka. Piękne prace!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałości robisz :) Nie mam fb i bardzo sie cieszę, ze pokazałas na blogu swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię oglądać i tworzyć sama takie różności. Piękne dekoracje. Oko samo chce patrzeć. A pomysły w stylu retro bardzo lubię.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń