poniedziałek, 4 września 2017

KARTKA NA ROCZEK DZIEWCZYNKI, ręcznie robiona (scrapbooking)

Dzień dobry wszystkim w ten pochmurny dzień. Ostatnio jestem zabiegana, że nie wiem jak zatrzymać czas by zwolnić tempo, co prawda miałam je zwolnić ale niektóre sytuacje spowodowały że je przyśpieszyłam. Przebrnę przez ten okres ponieważ ten pęd jest spowodowany pogonią za marzeniami, które zaczęłam realizować i dałam już krok w przód a nie mogę dać już kroku w tył. Jak tylko mi się to uda stworzyć to się pochwalę :) myślę, że efekt końcowy będzie już widoczny w grudniu a najpóźniej w lutym. Pierwszy krok postawiłam 3 miesiące temu  nad którym się zupełnie nie zastanawiałam ale myślę, że to była słuszna decyzja :) Gdy sprawa nabierze realnych już obrotów i finalizacji końcowej to się o tym dowiecie :)
A póki co pochwalę się karteczką wykonaną na życzenie mojej koleżanki Asi (właścicielki w Ramach Sztuki zamojskiej) miło mi , że akurat moją karteczkę chciała i z nią pomknie do jakiegoś brzdąca :) Karteczka z przeszyciami, scrapkami i innymi bajerami, dołączyłam również obrotowy wiatraczek :) 


12 komentarzy: