wtorek, 22 sierpnia 2017

DREWNIANY ANIOŁ TOSIA (decoupage) I OGŁOSZENIE WYNIKÓW MOJEGO CANDY

Dobry wieczór kochani :) Dziś ogłoszenie wyników ale zanim wylosuję wygraną , to chcę wam kogoś przedstawić - a mianowicie Tosię :) Tosia to anioł ze sklejki,  wykonany techniką decoupage. Powstawanie Tosi pokaże w kilku krokach. Aniołka można postawić lub zawiesić na ścianie, ponieważ z tyłu ma już nawet stosowny zaczep. 



1. Aniołka pomalowałam farbą białą akrylową a skrzydła złotą metaliczną.

2. Oczy namalowałam czarną farbą akrylową a policzki różową. Sukienkę i serduszko wykonałam techniką decoupage. Troszkę mi się serwetka na sukience pomarszczyła ale później w efekcie końcowym nie było tego widać. 

3. Warkocze wykonałam ze sznurka jutowego, a resztę sukienki ozdobiłam koronkami bawełnianymi i perełkami w płynie. 

4. Serce i włosy przykleiłam za pomocą kleju Magic.

i Tosia gotowa :)

..a teraz... będzie losowanie :)

1. Renik
2. kicikicitata
3. Elunia
4. Asikowy kącik
5. Bożena G
6. Barbaratoja
7. Ann Goldwin
8. Cytrulina
9. Tina J
10. Haft i Patchwork
11. Barbara Niezgoda
12. Dorota
13. mikaglo
14. Margotka
15. Patrycja Ż
16. Ewa Gawlik
17. Hafty J&P
18. Natalia F
19. Danka M
20. Karola
21. Pasje Violi
22. Małgorzata Żółtek
23. Mulinka Kordonkowa 
24. raeszka
25. Agnieszka R

25 osób wzięło udział w zabawie , bardzo Wam wszystkim dziękuję. Trzymam kciuki i losuje nagrodę. 


Wygrywa numer 13!!! :)))) mikaglo!!!!gratuluję i zapraszam na maila w celu podania adresu do wysyłki :)

24 komentarze:

  1. Aniołek śliczny. Bardzo sympatyczną ma buźkę:)
    Gratuluję Zwyciężczyni i bardzo dziękuję Kasiu za zabawę.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności z tego aniołka :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) super Tosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooooooo cała ja........gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie udało się tym razem ;) Ale oczywiście gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę! Aniołek prześliczny. Wygląda pięknie, a tak prosto można go zrobić :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten aniołek:) Dziękuję za zabawę i gratuluję Mikaglo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek prześliczny :) gratuluję zwyciężczyni i dziękuję Kasiu za zabawę :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna Tośka :) Gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow! Bardzo dziękuję :D Nawet się nie spodziewałam, więc tym bardziej się cieszę :) 13 numer przyniósł mi szczęście :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni :) Fajny ten Twój Aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodka Tosia, gratuluję Mikaglo i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę! Blisko było :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy aniołek :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni :) Śliczna Tośka :)

    OdpowiedzUsuń