czwartek, 11 lutego 2016

WIELKANOCNE SERDUSZKA Z ZAJĄCZKIEM (haft krzyżykowy)

Witajcie Kochani po mojej miesięcznej przerwie :) fajnie było ale się skończyło :) zatem wracam do moich robótek i pędzę z Wielkanocą bo zanim się obejrzę to będę już przy stole dzielić się jajem :P

Z moich haftowanych zajączków stworzyłam serduszka, które widziałam na necie i zachorowałam na ich punkcie. Serduszka są ze styropianu i mają 11 cm wielkości, oklejone z obu stron kanwą tzn oszpilkowane, bo naklejona to jest tylko tasiemka. Takie serduszko może posłużyć za karteczkę dla najbliższych, wystarczy na sznureczku i na ozdobnym papierze dołączyć życzenia świąteczne a później takie serduszko można powiesić i będzie dekoracją na kilka świąt :)







7 komentarzy:

  1. śliczne króliczki istna rodzinka z nich powstała

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne !!! tak mnie zauroczyły że już dzisiaj biorę się za haftowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducha :) Wszystkie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie dopracowane w każdym calu. :) Śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te któliczki, moje wskoczyły na kartki.. piękne serduszka

    OdpowiedzUsuń