sobota, 2 stycznia 2016

HAFTY I HAFCIKI W NOWYM ROKU 2016

Witam w Nowym Roku, który niesie nadzieję na jeszcze lepszy :) 
Ja już zaczęłam walkę z przygotowaniem haftów Wielkanocnych, ponieważ od 10 stycznia na miesiąc zawieszam pracę nad xxx i nie tylko nad xxx, a później do świąt to już z górki więc ja zaczęłam wcześniej. Jeszcze nie wiem co z tego będzie ale to samo przyjdzie.
Tak więc w Nowy Rok wchodzę z następującymi pracami :)


... to dopiero początek haftów wielkanocnych 

 Lawenda 

Irysek

W toku non stop jest Odaliska i mam nadzieję, że do końca roku 2016 uda mi się ją skończyć. 




W panach mam jeszcze kilka prac ale nie wiem czy mi się uda. 

Marzenie to:





Mam też w planach nowe bombki na przyszłe Boże Narodzenie.

4 komentarze:

  1. Odaliska to spore wyzwanie. Też mi się marzy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plany, szczególnie podoba mi się bukiet i dziewczyna z gęsią. Wielkanoc w tym roku wcześnie, faktycznie trzeba już pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana plany to masz dalekosiężne, ale myślę, że na pewno Ci się uda :) do następnych świąt jest dużo czasu wiec i na robótki jest czas :)
    Następne duże hafty są przepiękne. Króliczki to małe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plany. Będę śledzić postępy nad Odaliską.

    OdpowiedzUsuń